Dedikasi istimewa untuk permata hati kami...

Tuesday, December 21, 2010

My Weekend Cooking

klik gambar untuk paparan lebih me'ngences'kan hehehe...

Hujung minggu biasanya dipenuhi dengan aktiviti santai dan memasak bagi aku, especially bila takde rancangan nak kemana-mana. Biasanya waktu ni lah nak polish skill memasak aku (sedar diri tak berapa pandai memasak). So, hari Ahad lepas juadah yang aku sediakan >> bihun sup ala utara.

Kenapa aku panggil 'ala' utara? Sebab masakan ni aku tak guna sup daging, sebaliknya aku gantikan dengan ayam. Tapi, aku masih mengekalkan warna kuning kunyit pada bihun tu yang merupakan trademark bihun sup utara. Juadah minggu ni simple je tapi memang menjadi kegemaran aku dan suami. Rasanya? No comment... kena datang rumah rasa sendiri hehe...



1 comment:

  1. mak aii. sodapnye! dah la tengah lapa nie. hehe :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...